Meniu Uždaryti

Lengvas būdas mesti rūkyti egzistuoja! 15 patarimų kurie padės mesti rūkyti dabar!

lengvas būdas mesti rūkyti

Ar tikrai egzistuoja lengvas būdas mesti rūkyti?

Lengvas būdas mesti rūkyti egzistuoja! Ir visi tie, kurie ištikrųjų to nori, gali mesti rūkyti lengvai ir greitai. Ir aš pasiruošęs Jums tai įrodyti. Nors galbūt labai daug žmonių į visą tai pažiūrės skeptiškai, tačiau šie patarimai padėjo mesti ne vienam tūkstančiui žmoniu ir net man pačiam. Būtent todėl ir nusprendžiau pasidalinti šiais patarimais ir su jumis. Tikiuosi, kad šitie patarimai bus kelias į sėkmingą gyvenimą be rūkymo!

Visai nesvarbu, dėl ko Jūs norite mesti rūkyti ir kiek metų rūkote. Šie patarimai padėjo net ir užkietėjusiems rūkaliams. Tačiau pradžioje svarbiausia suvokti, kas yra rūkymas ir kaip jis kenkia Jūsų organizmui. Svarbu norėti mesti rūkyti ir suprasti, kad jis jums kenkia.

Kas yra rūkymas?

Pradžioje vis dėl to svarbu suvokti, kas iš tiesų yra rūkymas. Rūkymas, tai priklausomybė cheminėms medžiagoms ir pačiam įpročiui. Tai įprotis ir priklausomybė vienu metu. Jūs dažniausiai rūkote tada, kai jaučiate nikotino stygių organizme arba neturite ką veikti.

Savo gyvenime pakeitus keletą esminių dalykų, galime pasiekti labai gerų rezultatų. Nesakau, kad bus lengva, nes tai labai sunki priklausomybė, tačiau tik bandydami galite kažko pasiekti. O jei jau skaitote šį straipsnį vadinasi jūs ištikrųjų norite mesti rūkyti ir aš nieko nelaukdamas parodau jums trumpiausią kelią sėkmės link! Žemiau pateikiame 15 patarimų, kurie padės lengvai ir greitai atsikratyti rūkymo!

1.Pašalinkite visus su rūkymu susijusius daiktus.

Taip! Tai pirmas ir bene svarbiausias dalykas, kurį reikia padaryti norint sėkmingai mesti rūkyti. Atsikratykite peleninėmis, žiebtuvėliais, cigarėčių likučiais, išsivalykite ir išvėdinkite vietą, kurioje rūkote ar tai būtų namai, ar automobilis, ar darbo vieta. Išmeskite viską, kas jums gali priminti rūkymą. Ir negali būti jokių pasilikimų kitiems kartams.

Viskas ką pasiliksite Jums primins rūkymą ir atsikratyti nikotino priklausomybės taps dar sunkiau. Svarbu nukreipti savo mintis nuo rūkymo, negalvoti, nematyti ir nejausti rūkymo, kas dažnai yra neimanoma, bet tuo metu būtent tai padeda. Jei nusprendėte mesti rūkyti pradėkite būtent nuo to.

2. Priminkite žmonėms, kad jūs neberūkote.

lengvas būdas mesti rūkyti

Aplink nuolatos atsiranda žmonių, kuriems metimas rūkyti atrodys nerimta. Jie stengiasi iš to lyg ir pasišaipyti, tikėdamiesi, kad Jums nepavyks. Jiems nuolat reikia priminti, kad jūs neberūkote. Jūs galite jiems įrodyti, kad galima mesti rūkyti! Stenkitės kurį laiką, kuo mažiau būti šalia rūkančios kompanijos. Tai padės sėkmingai mesti rūkyti.

Jei turite kolegų ar šeimos narių kurie rūko ir nenori mesti kartu su jumis, paprašykite bent jau nerūkyti prie jūsų. Nekvėpuokite kitų žmonių tabako dūmais, nes tai Jums primins rūkymą. Apskritai geriau nuveikite kažką kito, kol tarkime jūsų kolega parūkys. Jums nereikia eiti ir būti kartu su juo, nes tik laiko klausimas kada jus palusite ir paprasysite cigaretės. Priklausomybė rūkymui yra sunki ir klastinga.

3. Lengvas būdas mesti rūkyti dviese.

Turite šeimos narį, draugą ar kolegą kuris rūko? Pasiūlykite mesti rūkyti kartu! Mesti rūkyti daug lengviau, kai gali pasidalinti emocijomis, pasiekimais ar sunkumais su kažkuo, kas tave supranta. Tai pat kartu visada lengviau nukreipti mintis susijusias su rūkymu ar rasti naujos veiklos.

4. Laisvą laiką išnaudokite prasmingai.

Vos tik mesite rūkyti, pats sunkiausias momentas bus pirmąją savaitę. Veliau nerūkyti taps daug lengviau. Taigi pirmąją savaite susiraskite papildomos veiklos, išnaudokite laisvalaikį prasmingai ir būtent tai jums padės lengviau susitvarkyti su negatyviomis mintimis. Daug žmonių metę rūkyti pradeda sportuoti, nes būtent tai jiems padeda nukreipti mintis. Sportas – sveikata.

5. Lenvas būdas mesti rūkyti pakeitus rutiną.

Taip, jei esate pasiruošęs mesti rūkyti meskite tuojau pat! Tačiau jei vis dar dvejojate ir svarstote ar verta – meskite rūkyti tada, kai busite atitrūkę nuo savo rutinos. Kai būsite naujoje aplinkoje, naujoje vietoje, tarp naujų žmonių. Būtent atostogų metas tam pats tinkamiausias laikas. Būtent tada bus lengviausia nukreipti savo mintis, rasti naujos veiklos ir pradėti mėgautis nerūkančiojo gyvenimu!

6. Taupykite pinigus, kuriuos išleistumėte rūkymui.

Taupykite pinigus

Jei per savaitę rūkymui išleidžiate tarkim 20eurų, tuomet tą pačią sumą stenkitės atsidėti ir paskirti taupymui. Visus pinigus, kuriuos sutaupysite nerūkydami meskite į specialią taupyklę. Tai jus motyvuos ir leis siekti savo tikslų daug lengviau, kai turėsite kažką apčiuopiamo, kai matysite tikrą ir gan didelę pinigų sumą. Būtinai tuos pinigus skirkite tam, kas teikia jums malonumą. Butent tai suteiks didžiausią motyvaciją.

7. Apdovanokite save už tai, kad nerūkote.

Taigi, kaip jau minėjau ankščiau, jei jūs metėte rūkyti, jūs sutaupote nemažai pinigų, todėl nepamirškite būtinai apdovanoti savęs! Nusipirkite kažką kas jums patinka, nuveikite tai, kas jums teikia malonumą. Pavakarieniaukite restorane, šokite parašiutu, nusipirkite motociklą, keliaukite. Būtinai nuveikite kažką, kas jums kelia džiaugsmą ir malonumą. Jus esate sau pats svarbiausias, todėl ir rūpinkitės savimi.

8. Stebėkite savo nerūkymo progresą.

Vos tik mesite rūkyti, pradėkite stebėti savo progresą. Sekite savo emocijas, jausmus, nes tai padės labiau suprasti visą priklausomybę ir atsikratyti rūkymo. Jei yra galimybė pradėkite rašyti nerūkymo dienoraštį, kuriame galėsite parašyti, kaip jaučiatės ir kaip jums sekasi. Visa tai motyvuos ir vers siekti tikslo!

9. Lengvas būdas mesti rūkyti jei turite tam priežastį.

Nesvarbu, kokia tai priežastis. Galbūt pinigai, sveikata ar artimieji. Turėkite tikslą dėl ko metate rūkyti ir pasikabinkite jį kasdien matomoje vietoje. Kiekvieną dieną garsiai tai ištarkite. Tai papildoma motyvacija jūsų smegenims, kad tikslo siekti būtų dar lengviau!

10. Lengvas būdas mesti rūkyti ir išmokti kažką naujo.

Lengvas būdas mesti rūkyti ir išmokti kažką naujo.

Bene pats lengviausias būdas mesti rūkyti yra visiškai pakeitus savo rutiną ar aplinką. Pradėkite mokytis kažką naujo, tai padės jums nukreipti mintis tik teigiama linkme. Taip pat galima lankyti įvairius papildomus užsiiemimus, kurie padės netik prasmingiau praleisti laiką, bet ir visiškai atitrauks jus nuo rūkymo. Atsiduokite savo hobiams ir pomėgiams, tai bus jūsų lengvas būdas mesti rūkyti.

11. Valgykite pusryčius.

Dažnai, užkietėje rūkaliai, vos tik pramerkę akis bėga traukti pirmosios savo cigaretės, kuri organizmui daro pačią didžiausią žalą. Jei dar tik planuojate mesti rūkyti pradėkite pirmiau pavalgyti, o tik tada rūkyti. Na o jei jau metėte, tai pusryčiai gali būti kaip priemonė pakeisti jūsų rutiną. Jūsų organizmas jums padėkos ir mesti rūkyti bus tikrai lengviau.

12. Valgykite daugiau vaisių ir daržovių.

Pakeiskite cigaretes vitaminais. Skirkite daugiau dėmesio vaisiams ir daržovėms. Bananai ar traškios morkytės tai puiki priemonės numalšinti rūkymo norui, bei nukreipti savo mintis. Be to papildomi vitaminai jūsų organizmui tikrai nepakenks. Mityba svarbu ir tai gali tapti sėkmingu nerūkimo pagrindu.

13. Darykite mankštą.

Mankšta, nebutinai turi būti ilga ir varginanti. Ji gali trukti ir 5 minutes. Skirkite tas 5 minutes kasdien vardant to, kad mesti rūkyti būtų lengviau. Tos 5 minutės per dieną padės netik kovoti su rūkymu, bet ir padės jūsų organizmui atstatyti jau rūkymo padarytą žalą.

14. Nebijokite kreiptis pagalbos.

Nebijokite kreiptis pagalbos!

Kiekviename mieste galima rasti nemokamos pagalbos norint mesti rūkyti. Mes sukūrėme specialų puslapį, kuriame surašėme visas Lietuvoje esančias nemokamas pagalbos rūkantiesiams vietas. Rūkymas jau senai laikomas rimta priklausomybe ir kovoti su tuo yra visiškai normalu. Jums nereikia slėptis ir gėdytis kažko. Jūs turite didžiuotis ir tegul gėdijasi tie rūkaliai dėl to, kad jiems nepavyksta mesti. Mesdami jūs nieko neprarandate!

15. Lengvas būdas mesti rūkyti su pagalbine priemone nuo rūkymo.

Svarbu rasti tinkamą pagalbinę priemonę nuo rūkymo. Jums reikia, kad ta priemonė jums padėtų kovoti su rūkymu, o ne pakeisti cigaretes kažkuo kitu. Pakeitę cigaretes tarkim elektronine cigarete ar pleistrais nuo rūkymo, jūs neatsisakote nikotino, o gaunate jo kitu keliu ir nustojus naudoti ta pagalbinę priemonę dažnai yra gryžtama atgal prie senų įpročių. Todėl mes rekomenduojame jums išbaandyti specialius magnetus nuo rūkymo, kurie padeda jums kovoti su rūkymu, o ne sukelia kitaas priklausomybes. Neberukau.lt magnetai nuo rūkymo padeda kovoti su visais abstinencijos simptomais, kurie atsiranda metus rūkyti. Norite sužinoti daugiau apie specialius Neberukau.lt magnetus nuo rūkymo?

Viskas apie magnetus nuo rūkymo
Kaip naudoti magnetus nuo rūkymo?

Lengvas būdas mesti rūkyti egzistuoja ir jūs tam pasiruošę!

Nepamirškite, kad metus rūkyti sunkiausia būna pirmąją savaitę, veliau jūsų organizmas tampa “blaivus” ir jūsų nebereikalauja nikotino taip smarkiai. Butent todėl, kaip pagalbinę priemonę mes rekomenduojame magnetus nuo rūkymo, kaip priemonę numeris vienas nuo rūkymo. Magnetai nepakeičia rūkymo priklausomybės kažkuo kitu. Jie padeda jums kovoti su abstinencijos simptomais, kurie kyla vos tik metate rūkyti.

Taigi įsigykite magnetus nuo rūkymo, pakeiskite savo rutiną, sveikiau maitinkitės ir pradėkite mankštintis ir daugiau niekada nebenorėsite gryžti prie savo senojo aš, kuris traukia cigaretes vos pasitaikius progai. Pasakykite rūkymui ne! Jei norite gauti naujausią informaciją apie rūkymo sukeltą priklausomybę, žalą organizmui ar magnetus nuo rūkymo, pamėkite mūsų facebook puslapį, bei tapkite mūsų Instagram puslapio sekėjais. Ar žinojote, kad Jūs turite galimybę laimėti magnetus nuo rūkymo visiškai nemokamai! Daugiau informacijos – Laimėkite magnetus nuo rūkymo.