Meniu Uždaryti

Lengvas būdas mesti rūkyti egzistuoja! 15 patarimų kurie padės mesti rūkyti dabar!

Lengvas būdas mesti rūkyti egzistuoja! 15 patarimų kurie padės mesti rūkyti dabar!

Ar tikrai egzistuoja lengvas būdas mesti rūkyti?

Lengvas būdas mesti rūkyti egzistuoja! Ir visi tie, kurie ištikrųjų to nori, gali mesti rūkyti lengvai ir greitai. Ir aš pasiruošęs Jums tai įrodyti. Nors galbūt labai daug žmonių į visą tai pažiūrės skeptiškai, tačiau šie patarimai padėjo mesti ne vienam tūkstančiui žmoniu ir net man pačiam. Būtent todėl ir nusprendžiau pasidalinti šiais patarimais. Tikiuosi, kad šitie patarimai bus kelias į sėkmingą gyvenimą be rūkymo!

Kas yra rūkymas?

Pradžioje vis dėl to svarbu suvokti, kas iš tiesų yra rūkymas. Rūkymas, tai priklausomybė cheminėms medžiagoms ir pačiam įpročiui. Pakeitus, savo gyvenime, keletą esminių dalykų galime pasiekti labai gerų rezultatų. Nesakau, kad bus lengva, nes tai labai sunki priklausomybė, tačiau tik bandydami galite kažko pasiekti. O jei jau skaitote šį straipsnį vadinasi jūs ištikrųjų norite mesti rūkyti ir aš nieko nelaukdamas parodau jums trumpiausią kelią sėkmės link! Žemiau pateikiame 15 patarimų, kurie padės lengvai ir greitai atsikratyti rūkymo!

1.Pašalinkite visus su rūkymu susijusius daiktus.

Taip! Tai pirmas ir bene svarbiausias dalykas, kurį reikia padaryti norint mesti rūkyti. Atsikratykite peleninėmis, žiebtuvėliais, cigarėčių likučiais, išsivalykite ir išvėdinkite vietą, kurioje rūkote ar tai būtų namai, ar automobilis, ar darbo vieta. Išmeskite viską, kas jums gali priminti rūkymą.

2.Priminkite žmonėms, kad jūs neberūkote.

Aplink nuolatos atsiranda žmonių, kuriems metimas rūkyti atrodys nerimta. Jiems nuolat reikia priminti, kad jūs neberūkote. Jei turite kolegų ar šeimos narių kurie rūko ir nenori mesti kartu su jumis, paprašykite nerūkyti prie jūsų. Nekvėpuokite kitų žmonių tabako dūmais, nes tai Jums primins rūkymą. Apskritai geriau nuveikite kažką kito, kol tarkime jūsų kolega parūkys. Jums nereikia eiti ir būti kartu su juo, nes tik laiko klausimas kada jus palusite ir paprasysite cigaretes.

3. Lengvas būdas mesti rūkyti dviese.

Turite šeimos narį, draugą ar kolegą kuris rūko? Pasiūlykite mesti rūkyti kartu! Mesti rūkyti daug lengviau, kai gali pasidalinti emocijomis su kažkuo, kas tave supranta. Tai pat kartu visada lengviau nukreipti mintis susijusias su rūkymu.

4. Laisvą laiką išnaudokite prasmingai.

Vos tik mesite rūkyti, pats sunkiausias momentas bus pirmąją savaitę. Veliau nerūkyti taps daug lengviau. Taigi pirmąją savaite susiraskite papildomos veiklos, išnaudokite laisvalaikį prasmingai ir būtent tai jums padės lengviau susitvarkyti su negatyviomis mintimis. Daug žmonių metę rūkyti pradeda sportuoti, nes būtent tai jiems padeda nukreipti mintis. Sportas – sveikata.

5. Lenvas būdas mesti rūkyti pakeitus rutiną.

Taip, jei esate pasiruošęs mesti rūkyti meskite tuojau pat! Tačiau jei vis dar dvejojate ir svarstote ar verta – meskite rūkyti tada, kai busite atitrūkę nuo savo rutinos. Atostogų metas tam pats tinkamiausias.

6. Taupykite pinigus, kuriuos išleistumėte rūkymui.

Visus pinigus, kuriuos sutaupysite nerūkydami meskite į specialią taupyklę. Tai jus motyvuos ir leis siekti savo tikslų daug lengviau, kai turėsite kažką apčiuopiamo.

7. Apdovanokite save už tai, kad nerūkote.

Taigi jūs metėte rūkyti, jūs sutaupote pinigų, nepamirškite būtinai apdovanoti savęs! Nusipirkite kažką kas jums patinka, pavakarieniaukite restorane ar nuveikite kažką, kas jums kelia džiaugsmą. Jus esate sau pats svarbiausias, todėl rūpinkitės savimi.

8. Stebėkite savo nerūkymo progresą.

Vos tik mesite rūkyti, stebėkite savo progresą. Sekite savo emocijas, jausmus, nes tai padės labiau suprasti visą priklausomybę ir atsikratyti rūkymo.

9.Turėkite priežastį.

Nesvarbu, kas tai būtų. Galbūt pinigai, sveikata, artimieji. Turėkite tikslą dėl ko metate rūkyti ir pasikabinkite jį kasdien matomoje vietoje. Jums tai suteiks papildomos motyvacijos siekti tikslų!

10. Lengvas būdas mesti rūkyti ir išmokti kažką naujo.

Bene pats lengviausias būdas mesti rūkyti yra visiškai pakeitus savo rutiną. Pradėkite mokytis kažką naujo, tai padės jums nukreipti mintis tik teigiama linkme

11. Valgykite pusryčius.

Dažnai, užkietėje rūkaliai, vos tik pramerkę akis bėga traukti pirmosios savo cigaretės, kuri organizmui daro pačią didžiausią žalą. Jei dar tik planuojate mesti rūkyti pradėkite pirmiau pavalgyti, o tik tada rūkyti. Na o jei jau metėte, tai pusryčiai gali būti kaip priemonė pakeisti jūsų rutiną. Jūsų organizmas jums padėkos ir mesti rūkyti bus tikrai lengviau.

12. Valgykite daugiau vaisių ir daržovių.

Pakeiskite cigaretes vitaminais. Skirkite daugiau dėmesio vaisiams ar daržovėms. Bananai ar traškios morkytės tai puiki priemonės numalšinti rūkymo norui bei nukreipti savo mintis. Be to vitaminai tikrai jums nepakenks.

13. Darykite mankštą.

Mankšta, nebutinai turi būti ilga ir varginanti. Ji gali trukti ir 5 minutes. Skirkite tas 5 minutes kasdien vardant to, kad mesti rūkyti būtų lengviau. Tos 5 minutės per dieną padės netik kovoti su rūkymu, bet ir padės jūsų organizmui atstatyti jau rūkymo padarytą žalą.

14. Nebijokite kreiptis pagalbos.

Kiekviename mieste galima rasti nemokamos pagalbos norint mesti rūkyti. Mes sukūrėme specialų puslapį, kuriame surašėme visas Lietuvoje esančias nemokamas pagalbos rūkantiesiams vietas. Rūkymas jau senai laikomas rimta priklausomybe ir kovoti su tuo yra visiškai normalu. Jums nereikia slėptis ir gėdytis kažko. Jūs turite didžiuotis ir tegul gėdijasi tie rūkaliai dėl to, kad jiems nepavyksta mesti. Mesdami jūs nieko neprarandate!

-> Nemokaama pagalba metantiems rūkyti <-

15. Lengvas būdas mesti rūkyti su pagalbine priemone nuo rūkymo.

Svarbu rasti tinkamą pagalbinę priemonę nuo rūkymo. Jums reikia, kad ta priemonė jums padėtų kovoti su rūkymu, o ne pakeisti cigaretes kažkuo kitu. Pakeitę cigaretes tarkim elektronine cigarete ar pleistrais nuo rūkymo, jūs neatsisakote nikotino, o gaunate jo kitu keliu ir nustojus naudoti ta pagalbinę priemonę dažnai yra gryžtama atgal prie senų įpročių. Todėl mes rekomenduojame jums išbaandyti specialius magnetus nuo rūkymo, kurie padeda jums kovoti su rūkymu, o ne sukelia kitaas priklausomybes. Neberukau.lt magnetai nuo rūkymo padeda kovoti su visais abstinencijos simptomais, kurie atsiranda metus rūkyti. Norite sužinoti daugiau apie specialius Neberukau.lt magnetus nuo rūkymo?

-> Viskas apie magnetus nuo rūkymo <-
-> Kaip naudoti magnetus nuo rūkymo? <-

Lengvas būdas mesti rūkyti egzistuoja ir jūs tam pasiruošę!

Nepamirškite, kad metus rūkyti sunkiausia būna pirmąją savaitę , veliau jūsų organizmas tampa “blaivus” ir jūsų nebereikalauja nikotino taip smarkiai. Butent todėl, kaip pagalbinę priemonę mes rekomenduojame magnetus nuo rūkymo, kaip priemonę numeris vienas nuo rūkymo. Magnetai nepakeičia rūkymo priklausomybės kažkuo kitu. Jie padeda jums kovoti su abstinencijos simptomais, kurie kyla vos tik metate rūkyti.

Taigi įsigykite magnetus nuo rūkymo, pakeiskite savo rutiną, sveikiau maitinkitės ir pradėkite mankštintis ir daugiau niekada nebenorėsite gryžti prie savo senojo aš, kuris traukia cigaretes vos pasitaikius progai. Pasakykite rūkymui ne! Jei norite gauti naujausią informaciją apie rūkymo sukeltą priklausomybę, žalą organizmui ar magnetus nuo rūkymo, pamėkite mūsų facebook puslapį, bei tapkite mūsų Instagram puslapio sekėjais. Ar žinojote, kad Jūs turite galimybę laimėti magnetus nuo rūkymo visiškai nemokamai! Daugiau informacijos – Laimėkite magnetus nuo rūkymo.